Ora de Programare

Ora de Programare

Webinare deschise cadrelor didactice, cu tema instrumentelor de lucru online

UNELTE SI METODE DE LUCRU  PENTRU CADRE
whiteswan ©qiphotohvs
whiteswan ©qiphotohvs
DIDCATICE / PROFESORI / INVATATORI / EDUCATORI

MEC organizează cu ajutorul echipei proiectului CRED, o serie de instruiri on-line pentru profesori, după cum urmează:

  1. Joi, 19 martie, ora 10:00 Utilizarea Teams / Office 365 
  2. Vineri, 20 martie, ora 11:00 – Utilizare Google Meet 
  3. Luni, 23 martie, ora 11:00 Utilizare Zoom 
  4. Marți, 24 martie, ora 11:00 – Utilizare Livresq 
  5. Miercuri, 25 martie, ora 11:00 – Utilizare Google Classroom 
Webinarele sunt deschise și adresate membrilor comunității CRED, dar și altor persoane interesate de dezvoltarea competențelor digitale, care pot urmări și înregistrările acestor evenimente on-line.
Instrucțiuni acces webinar cu tema „Utilizarea Teams/Office365”, din ziua de joi, 19 martie 2020, ora 10:00:
Dacă sunteți de acord să participați la această întânire, folosind Microsoft Teams, numele dumneavoastră, adresa de e-mail, numărul de telefon, ar putea fi vizualizate de către alți participanți la sesiune. Prin conectarea la webinar, vă exprimați acordul cu privire la acest detaliu.

Membrii EduCRED.ro
  1. Pentru a putea accesa întâlnirea virtuală, aveți nevoie de un calculator cu acces la internet și să dați click aici: http://bit.ly/2QhYM4f
  2. Dacă sunteți membru al comunității CRED, vă recomandăm să aveți la îndemână user-ul (adresa dumneavoastră de e-mail, în format prenume.nume@educred.ro) și să vă cunoașteți parola de acces aferentă acestui cont.
  3. După ce veți accesa link-ul (în funcție de calculatorul dumneavoastră), se va deschide o pagină de internet.
  4. În cazul în care nu aveți instalată aplicația Teams, vă recomandăm să selectați opțiunea ”Watch in the web instead”.
  5. Tot ceea ce trebuie să mai faceți este să selectați „Sign in”, folosind user-ul și parola dumneavoastră @educred.ro.

Cadrele didactice din afara proiectului

Persoanele interesate, care nu au cont @educred.ro, pot accesa evenimentul live, click – http://bit.ly/2QhYM4f, în mod anonim, optând pentru varianta „Join anonymously” (în limita celor 10.000 de locuri).
Înregistrarea webinarului va fi publicată pe canalul de YouTube al EduCred, pe care vă invităm să îl urmăriți – click AICI
Agenda discuțiilor webinarului „Utilizarea Teams/Office365”, desfășurat  joi, 19 martie:
  1. Cum putem obține aplicațiile Microsoft (suita A1 – gratuit), în școala noastră?
  2. Cum putem accesa aplicațiile Microsoft, folosind conturile @educred.ro?
  3. Cum putem interacționa prin text, audio și/sau video cu anumiți membri din echipa extinsă EduCred, utilizând Microsoft Teams ca soluție integrată de colaborare?
  4. Cum putem transfera și accesa documente și fișiere cu membrii echipelor „Microsoft Teams” din care facem parte?
  5. Cum putem lucra împreună cu orice coleg, chiar și de la distanță, la anumite documente și fișiere, în acelasi timp?
  6. Care sunt căile prin care putem obține suport de la echipa Microsoft?
Vom reveni, pe pagina proiectului CRED (educred.ro) și pe paginile Facebook, ale proiectului (click pentru acces), cu detalii referitoare la modalitățile de conectare, pentru fiecare dintre webinare.

SURSA informatii: link

Resurse aplicatii: https://scoalapenet.ro, Google Meet, Zoom

Niciun comentariu

Imagini pentru teme create de duncan1890. Un produs Blogger.